1. Jak mogę zapłacić za meble

Za meble możesz zapłacić tak jak Ci wygodnie udostępniamy cztery rodzaje płatności

1. Płatność za pobraniem (u kierowcy przy otrzymaniu towaru - wymagana zaliczka 20% na poczet zamówienia)
2. Przelew tradycyjny
3. Płatność szybkim przelewem Tpay
4. Płatność szybkim przelewem Paynow
4. Płatność blikiem
5. Płatność Google Pay
6. Płatność kartą
4. Zakup na raty (Credit Agricole, Santander Consumer Bank)

2. Jaki jest koszt dostawy mebli

Meble można odebrać osobiście, małe gabaryty takie jak krzesła, fotele obrotowe wysyłamy kurierem, w większości dostawa mebli realizowana jest naszym firmowym autem.

1. Odbiór osobisty : 0 zł
2. Kurier: od 49 do 249 zł (zależnie od ilości produktów w przesyłce)
3. Transport firmowy: od 0 zł do 199 zł - zależnie od wskazanego kodu pocztowego podczas składania zamówienia.

3. Jaki jest czas oczekiwania na meble oraz dostawę

1. Każdy produkt na swojej karcie ma napisany orientacyjny czas dostawy.
2. Czas oczekiwania na meble zazwyczaj wynosi od 2 do 8 tygodni i dłużej.
3. W przypadku zakupu produktów z różnymi czasami dostaw od producenta zawsze należy kierować się najdłuższym terminem dostawy.
4. W koszyku mamy dwa produkty z czasem dostaw 2 tygodnie oraz 4 tygodnie - to czas dostawy będzie wynosił 4 tygodnie.

O ewentualnych opóźnieniach zawsze informujemy klienta.

4. Czy mogę odebrać towar osobiście ?

Jak najbardziej jest taka możliwość odbioru osobistego towaru po wcześniejszym kontakcie meilowym lub telefonicznym, tak abyśmy mogli przygotować towar do wydania.

5. Co zrobić w przypadku uszkodzenia przesyłki

W przypadku uszkodzenia przesyłki należy sporządzić protokół szkody z kierowcą oraz wykonać kilka zdjęć przedstawiających uszkodzenie opakowania lub produktu i wysłać nam na adres mailowy internet@waldi-meble.pl

6. Czy aby dokonać zakupów musze zakładać konto w sklepie

Nie wymagamy założenia konta by dokonać zakupów w naszym sklepie, zamówienie można złożyć drogą meilową, telefonicznie forma składania zamówienia jest dowolna.

7. Zmiana miejsca dostawy towaru

Jeżeli chcieliby Państwo zmienić miejsce dostawy mebli już po zamówieniu.

Proszę o kontakt telefoniczny lub e-mail w celu powiadomienia o zmianach w zamówieniu.

Nr.tel: 572 - 903 - 841

E-mail - internet@waldi-meble.pl

8. Dlaczego warto założyć konto w sklepie internetowym

Konto warto założyć w naszym sklepie internetowym by mieć możliwość historii swoich zamówień, a także dostępny panel do śledzenia statusu zamówienia.

9. Nie jestem zadowolony z zakupów a zwrot towaru

Towar można zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania towaru bez podawania przyczyny.

W takim przypadku zapraszamy do kontaktu telefonicznie lub poprzez e-mail.

Nr.tel: 572 - 903 - 841

E-mail - internet@waldi-meble.pl

Produkt dodany do listy życzeń
Produkt dodany do porównania